hsrt07 berna52 doktorun antibiyotik vermiştir zaten kullan geçecektir ben emziriyorum diye ilaç icemedim ama sarımsakla çözdüm isi
halin00 berna52 merhaba şuan aynı söyledikleriniz bende var ben de araştırdım vulva kanseri diyor yaaa size ne dedi doktor
berna52 halin00 muhtemelen öyledir korkma 😊 bende iltihabın olduğu tarafta şişti iç çamaşırı değdikçe aklım çıkıyordu. Sen dr a kontrol ettir kesinlikle çok ağrılı bir şey.
berna52 halin00 deri altında bi şişlik vardı tabi gözle gözüken ama o tarafım komple şişti günden güne.
berna52 halin00 hiç korkma enfeksiyon belli ki. Bende int baktım kendimi yedim bitirdim. Dr um daha görmeden enfeksiyon dedi. Belirtilerimiz de aynı. Başka bişey olduğunu hiç düşünmüyorum.
halin00 berna52 kusura bakmayın şimdi gördüm mesajı, konuştuğumuzun ertesi günü gittim. Kistmiş. Biraz oyna zamanla geçer dedi geçmezse küçük operasyonla alırım dedi
semkav berna52 çıban hiç eklemeyin baş verir sonra geçer. Benim bütün genital bölgemde çıkar geçmezse doktora gidin ama bir haftada geçer. Orada çıkan çıbanlar kadına çok kilo aldırır derler 😄 bu rivayet ama ötekiler doğru
berna52 semkav canım dayanamadım gittim, enfeksiyon dedi. Dediğin gibi bir hafta da patladı ama canımdan can ayrıldı 😅 bir daha gelmesin başıma çok amin
semkav berna52 işte biz çıban diyoruz bilimsel adıni bilemeyeceğim 🤣 çok geçmiş olsun birde tam kilodun orda çıkanlar var surtundukce canincan can gidiyor
berna52 halin00 geçmiş olsun bana da aynısını demişti geçmezse ben alırım demişti gerek kalmadı size de gerek kalmaz inşallah çok geçmiş olsun