Bebeğim 7 aylık. 4. aydan beri sürekli kucağımızda zıplıyor ve bunu hep parmak ucunda yapıyordu. Hala da öyle yapıyor. Emekliyor ve bazen parmak ucunda yükselip poposunu havaya kaldırıyor. Kollarından tutup dikilttiğimiz zaman yine parmak ucunda duruyor. Düz asla basmıyor. Zamanla düzelecek bir durum mu yoksa bir doktora danışmalı mıyım?