Tamamen beslenme düzeniyle alakalı bir durum bence. Ben beslenmesine hayatının her döneminde çok dikkat eden biriyim. Ergenliğe girişte 60 kiloyu görmüştüm en fazla; liseye başladığımda 52-53’e düştüm ve neredeyse 14 yıldır, yani hamileliğime kadar en fazla 56 kiloya çıktım. Boyum 1.69 m. Hamilelikte aldığım 20 kilonun neredeyse tamamı ilk 2 haftada gitti; geriye 2 kilom kaldı, şu an 58’im. Doğum yapalı yaklaşık 8 ay oldu. Abur cubur yemem, paketli gıda ve fastfood hayatımda yok denecek kadar az, hazır meyve suyu, kola vs şekerli içecekler tüketmem, hamur işi çok severim ama onu da abartmam. Beslenmeme biraz daha dikkat etsem, mesela süt miktarını ve kalitesini artırmak için çok fazla kuruyemiş tüketiyorum, kalan birkaç kilomun daha gideceğini biliyorum ancak sütümü etkilemesinden endişe ettiğim için çok kasmıyorum.