atesnzm Bebeklerinizle ilkleriniz nelerdi ne hissettiniz ne zaman başladı? İlk gülümseme ilk konuşma ilk yürüme ilk dönme ilk kelimesi ilk kahkaha .. benim bebeğim 4 aylık geçen hafta ilk defa onu güldürürken kahkaha atıp durduğu için duygulanıp çok ağladım 🥹 her gün yeni bişey keşfedeceği merakıyla uyanıyorum
birdemlikcay atesnzm Çok güzel bir başlık ya 🥰 Valla her ilk o kadar güzel ki o ilk gülüşü ilk kahkahası ilk yemek tadışı ilk üstüme işeyişi… Bugün ilk defa desteksiz tamamen yüzüstü döndü mesela Allahım nasıl mutluyum. Hem çok mutlu hem de çok korkmuş haldeyim. Direkt aklıma beşiği artık aşağı indirmemiz gerektiği ve ya ben lavabodayken, mutfaktayken dönerse bir şey olur mu geldi. Ah annelik 😅
Pirasalipuding atesnzm her ilklerimiz çook özel hepsindede çok mutlu oluyorum ama en çok ikizlerim birbirlerini ne zaman fark edecekler diye beklerdim, yürüteçteydi ikiside birisi salonumuzun perdesiyle oynuyordu diğeri geldi perdenin arkasındaki kardeşine sesli güldü oda ona gülmüştü 🥹 ben onlara çok ce e oyunu yaparım aynı benim yaptığım gibi perdeyi yüzüne getirip açtı ikiside kahkaha atmışlardı ay çok sevinmiştim çok güzel bi gündü 🥹😍
krkmzjale atesnzm sürekli yeni bişey keşfedıyoruz haliyle bu beni çok duygusal biri yaptı🥹gozyaşım pıt surekli🫠okadar keyifliki keşfetmesini görmek
gzmmt atesnzm En çok duygulandığım ve büyüdüğüne inanamadığım ilk adım attığı zaman oldu 🥹 Zaman çook hızlı ve doyamadan büyüyor 🥹 Dün yeni doğum yaptığım zamanlara baktım hem neden daha çok çekmemişim resim video dedim üzüldüm hemde nası hızlı büyüdüğüne baktım annelik çok acayip bişi 🥹
TerazivedevrN İlk 3 ay kolik ve gaz sancısı çektiği için saatlerce ağladığı için , 4 ay civari kendi kendine gaz çıkartıp rahatlamaya başladığında çok sevinmiştim onu hiç unutmuyorum 😅😅😅 dedim ben ne yaşadım
Dedektifgadget TerazivedevrN aynısı ya kendi kendine gaz çıkarınca çok mutlu oluyordum birde Recep İvedik gibi bacağını indirip kaldırıp çıkarıyordu 😅😅 Ben en çok yürüdüğünde duygulandım Rabbim o günü gösterir mi dedim çok şükür nasip oldu yürüyor koşuyor zıplıyor 💖🤲🏻
Hazom atesnzm şu an 4 yaşında. İlk emeklemeye çalıştığı, adım atmaya gayret ettiği, kucağımda attığı kahkahalar, ilk baba demesi, ilk hastalanışı, memeden kesişim. Hepsi aklımda düşününce duygulandım 🥲