rosemihra sanki evime gelen bir misafirin bebeğiymişte, gidecekmiş gibi hissediyordum. 2 3 gün sonra bütün hayatım bitti triplerine girdim. Çok fazla lohusa depresyonuyla ilgili şey okumuştum hamileyken, bu yüzden sürekli kendime soru soruyorum “bebeğe zarar vermek istiyor muyum?, ” Bebeği bırakıp gitmek istiyorum muyum?, “kendime zarar vermek istiyor muyum? ” Falan diye. Çok şükür cevaplar hayırdı ama hemen bağ kuramadım maalesef. 14 gğnlğkken hastaneye yatırdılar, o gün anladım anne olduğumu. Onu bıraktım yoğunbakıma, gidebilirsiniz dediler ama nasıl gideyim. Gidemem ki canımı aldınız içeride. Ayaklarım tutmayınca farkettim o benim canımın yarısı 🥲