Kızlar kızım 10.5 aylık anni, baba, gel gel, dede diyordu. Kedimiz var adı balım ona da baa diye sesleniyordu ama şu an hiçbirini yapmıyor sadece çığlık atıyor, bağırıyor. Alkış yapıyordu onu da yapmıyor bir tek gel gel ve bay bay yapmayı unutmadı. Neden böyle oldu anlamadım bu bir geçiş dönemi mi normal mi ?