Bebeğim bir yaşında. Neredeyse iki aydır burnu sürekli dolu ve akıyor. Bir kere nezle oldu iyileşti o zamandan beri geçmedi. Beyaz yapışkan bir şey sürekli doluyor çekiyorum temizliyorum ama bitmek bilmiyor. Gece sabaha kadar dolup tıkanıyor rahat uyuyamıyor gündüz iştahını etkiliyor artık göğüsüne de doldu öksürük de başladı. İki aydır doktora götürdüm. Biri elerji şurubu ve antibiyotik şurup verdi ikisini de kullandım hiç bir işe yaramadı. Var mı bir önerisi olan?