63 ile gebe kaldım. Doğumda 90 kg idim, sonra 80’e düştüm. Kırkım çıkana kadar birkaç kilo daha verdim. Doktorum Cerazette’ye başlattı, bebeğim dördüncü ayına girdi, 93 kiloyum şaka gibi. Sporcuyum, yemem içmem düzgündür. Belki bir eski aktifliğim yok, o kadar. Âdet de görmüyorum kullandığımdan beri. Moral olarak da beni sömürdüğünü hissediyorum. Tüm yan etkileri yaşıyorum herhâlde. Dayanamadım, bıraktım bir iki haftadır. Sizde nasıl oldu? Benzeri şeyler yaşayanınız var mı?
Dipnot: Nefret geldi korunmaya çalışmaktan. Kadın olarak ne kadar çekiyoruz şu konuda. Aman hep biz gardımızı koruyalım, karşı taraf rahatına baksın. Spiral bir dert, doğum kontrol bir dert, o iğneler bir dert, çip kolunda kaybolup gidiyormuş bir dert, doğal yöntemler zaten en güvenilmezi. Ne büyük imtihan!