Sana şöyle söyliyim iki gebeliğinmde de oruç tuttum aynı seninkisi gibi ilk üç aya denk geldi ramazan zamanı ama şu anki aklım olsa asla tutmazdım çünkü kızım da 12. haftaya denk geliyordu oruç zamanı ve kızım o haftaya kadar hep iki hafta büyük çıkardı ultrason ölçümlerinde o bir ayda kızımın birden ultrason ölçümleri iki hafta geriye düştü ve doktorumuz böyle giderse 3:30 4 kg doğar dediği bebeğim 2 kg 940 gram zordu 39. haftasında Sonrasında oğlum da bu sefer üç hafta büyük çıkıyordu oğlum buna güvenerek oruç tuttum ve gerçekten iri olan bebeğim 2 kg 930 gram çıktı ikisinin de bu kadar aynı gramda çıkmasın ben tamamen oruca bağlıyorum yani bebeğin zayıf doğar hem zaten sana farz değil ki şekerin de yükselmiş açlık 101 hamile bir kadın için gerçekten yüksek bir şeker ben kendim şeker hastasıyım benim açken 110 çıkıyor