Bebeğim 15 aylık sürekli herkesi vuruyor durup dururken bizi vuruyor kardeşini vuruyor bir kaç aydır böyle son zamanlarda iyice arttı 2 aylık kardeşi var ondan mı böyle oldu bilmiyorum yapma diyorum vurmak kötü hayır diyorum anlamıyor sürekli eli havada artık vuracak kimseyi bulamayınca kendini vuruyo🤦🏻♀️ şaka gibi nasıl vazgeciricem bir ortama girmeye korkuyorum çocukları dövüyo babası da öğretmiş olabilir bir yere carpınca oraya vuruyordu babası öyle öğrendi galiba lütfen akıl verin