sevocumm Merhaba kızlar bebeğim 3500 kilo doğdu sonra her ay 500gram civarı aldı 6. Aydayız 180 gram almış bu ay doktor sütünü yetmiyor mamaya başla dedi. Bu zamana kadar hep anne sütüyle beslendi. Ve biberonu hiç istemiyor. Hipp mama aldım nasıl biberona alıştırıp vereceğim bilemiyorum kilo alması için gece mi vermeliyim mamayı günde bir kere ile başlamak istiyorum
Minikprenses_1 sevocumm lansinoh biberonu tuttu bizimki en son onu deneyin isterseniz şuan kaç kg? Bizimkide geçen ay dam bu yana hiç almamış maalesef
sevocumm sevocumm 6 aylık 6600 kilo kız bebek kıyas yapmak istemiyorum ama biraz yavaştan gidiyor kilomuz
yagizin_annesi05 Bizim bebişte 3.500 doğdu 1. Ay kontrolünde 4.150 di erkek bebek bizimkide az alıyor nasıl halledicez bu konuyu bilmiyorum
sevocumm Minikprenses_1 lansinohu deniyorum sadece uykusundayken alıyor ama farkediyor uyanıyor biraz içip
-Ozge- sevocumm Sütünüzün kalitesini arttıracak besinler tüketin et,kuruyemiş,kuru meyve,hurma Zaten ek gıda dönemi gelmiş neden mama önerdi acaba anne sütünü ek gıda ile desteklemek yeterli olmazmıydı ki
Minikprenses_1 sevocumm öyle öyle alışır canım bizimkide reddediyordu ara ara Şimdide çok içmiyor ama hiç yoktan iyidir
bernass @“sevocumm” merhaba bizde7 ay 20 günlüğüz 2 ayda 500 gram anca almışız doktorumuz bizide mamaya başlattı 2 kere 120 cc şeklinde kaşık ile vermemizi söyledi meme reddi yapmaması için kaşıkla zor olduğu için sırında ile verdim onla baş edemeyince philipsin alıştırma suluğu var onunla veriyorum bakalım kilo alımımız nasıl olucak bu ay