Yani bütün kış öksürük derdiyle uğraştık resmen oğlum 4 yaşına girdi bundan 2 3 ay önce grip olmuştu geniz akıntısı falan birde kronik sinüzit var çok fena akıntı yapıyor genizde hastalık doneminde özellikle napcami şaşırdım grip oldu ve öksürmeye başladı haliyle özellikle gece yatınca artık uykusuz kalmaktan helak oldum alerji testi yaptırdım birşey çıkmıyor doktora götürüyorum cigereri temiz ama yatınca gelen sürekli bı oksurik var daha geçmeden şimdi tekrar grip oldu ve şua yine yatınca öksürük devam çok yoruldum artık naptiysam asla geçmiyor durmuyor napcam bilmiyorum geceleri uyku diye birşey kalmadı artık öksürükten ciğerler temiz alerji değil ama her ihtimale karşı ilaçta kullanıyoruz alerji için yani artık napcam ssdrdim yaa aglicam artık reflü desem oda değil yani olsa hep.olurdu evet reflusu bebeklen vardı ama sonra geçti eminim yani yatmadan önce birşey yedirip icirmem dikkatte ederim zaten reflusu arttica birşey olmasın diye