dilekalparslan Oğlum 2 buçuk yaşında ayakları düz taban içe basıyo böyle sorunu olan varmı neler yapılabilir düzelmesi için ?
Nezonezo dilekalparslan vicconun ic destekli ayakkabilrini önerdiler sandalet terlik giyilmicek sert kenarlı ayakkabi tercih edilecek dışa doğru egzersiz yapılacak ve sürekli bagdac kurup oturulmasi gerekiyor 4 yaşına.kadar birsey yapamayız dediler kızım ayakkabidan sonra baya duzeldi
Antalya0703 dilekalparslan geçmiş olsun ne yaptınız çözüm bulabildiniz mi oğlum 37aylık içe basıyo üzülüyorum ortapediye götürdüğümde özel yapım ayakkabı alın dedi netten baktım sanırım sert demirli falanmış ya giymek istemezse yürümek istemezse diye almadım napıcam bilmiyorum
dilekalparslan Kerem0210 vecihi götürdüm. 5 yaşından önce bişey yapılmıyomuş. Vicco ayakkabı önerdiler sadece
dilekalparslan Nezonezo hangi ayakkabı görsel atarmısınız bende aldım vicconun bütün ayakkabıları iç destekli dediler sizinkine bakabilir miyim
Antalya0703 Nezonezo size öneren ortapedimiydi düz tabanlık var dediler mi sadece içe basma mı vardı oğlum bi ayağını yürürken içe dönük basıyor üzülüyorum
Nezonezo Kerem0210 aşağıda kısma açıklamasıyla birlikte braktm ordan bakabilirmisin yine brayada açılırsa attm
Nezonezo dilekalparslan https://mutluresim.com/images/2025/03/21/18IjFu.jpg. yan parmagimla gosterdigim kismin bebek yururken eğillmemesi gerekiyormus buna dikkat ederek alin olurmu bir cogununki yumuşak çünkü ben bu serinin her rengini aldım neredeyse çünkü sadece bunda sertlik vardi
dilekalparslan dilekalparslan Nezonezo teşekkür ederim. Viccoların hepsinde var bu çıkıntı ama her ayakkabısı farklı mı ki benim aldığımın içi de bu şekilde, yumuşak sert değişiyo mu
dilekalparslan Benim aldığımın içi de böyle viccoların hepsi bu şekilde dediler sertlik yumuşaklık farklılık gösteriyor mu ki
Nezonezo dilekalparslan söyle ic kısmı orta sert olucak o çıkıntısi ama önemli olan ayak içine gelen kısmının sert olması yamulmamasi
dilekalparslan Antalya0703 vicco ayakkabıyı önerdi bizim doktorumuz 5 yaşına kadar normalmiş sonrasında devam ederse tabanlık veriyolarmış. Vicco ayakkabı kullanıyorum , bağdaş oturtmaya çalışıyorum şimdilik yapabileceklerimiz bunlar size de geçmiş olsun
Nezonezo Antalya0703 ice dönük bebekler hep düz tabandir dedi doktor ilerleyen zaman da düzelme olabilir dedi
Antalya0703 Nezonezo inşaallah düzelir ama kendiliğinden düzelirmiymiş özel ölçü ayakkabı kullanmadan
Nezonezo Antalya0703 yok özel ölçü ayakkabiya gerek yok dediler 4 yasa kadar egzersiz destekli ayakkabi bağdaş kurup oturmak demslrdi