Masa olsa kolonya döküp cakmak cakinca duzeliyo. Tabi yanmayın 😁 isterseniz deneyin tezgahta dikkat edip dolaba ,olmadı iki kişi yapın dolaba ateş gelmesin. Alüminyum folyo falan kapatabilirsin gelirmi bilmem. İşe yarar mı bilmem. Yazdım gitti 🤣minik bir bölgesine azcik döküp küçük alanda deneyebilirsiniz yanığın ortasina doğru ,sağlam yerde bozulmasın 😁 ben olsam denerdim.