Haklisin canım ama ben ne anneme ne başkasına bırakamam diye düşünüyorum. Yegenimi annem büyüttü, annem allah var çok iyi cocuk bakar ama onun gibi konusuyo (50 yasında gibi) . O yüzden tereddütteyim eşimde istemiyor artık çalışmamı ama zor geçiniyoruz.
Otur bebeğine bak diyor (2aylik henüz)
Biyoloji öğretmeniyim (ozelde)