Bebetonunmotheri çok geçmiş olsun sizede. Bişey sorabilir miyim. Kan tahliliyle mi ogrendiniz. Önce oğlum ateşlendi pazar günü acile gittik. Bı gün sonra ben kötü oldum KBB. Gittim orda burun kulak boğaz bakıldı, burun içine ince uzun kamerayla bakıldı ve influenza dedi. Oğluma da aynısı yapıldı oda o şekilde. İlaçları kullanıyoruz bizde. Oyuzden hangi grup olduğunu bilemedim. Tat koku da yok çünkü