yaman02 Kızlar her ay adet günümden 3-5 gün önce adet olurdum 2 günüm kaldı hatta olacağım günü saymazsam 1 benim düzenime göre çoktan olmam lazımdı ya hamileysem içim içimi yiyor daha bebeğim küçücük offf offf😫😫
Sulee_ yaman02 mevsimsel gecikmiş olabilirsiniz yada stres yaptıysanız ya hamileysem diye ben genelde böyle stres yapinca gecikiyorum test yaptığım gün adet oluyorum stres geçince isterseniz test yapın yarın var mı yok mu anlarsınız
Ygtoglm-- yaman02 bugün gecikme de 13. Günüm. 7. Gün test yapmıştım negatifti. Doğum kontrol hapı kullanıyorum. Niye olamadım asla anlamadım. İlk defa böyle oldu valla
Slmaa5 yaman02 benimde 4 gün geçikmede ve her ay düzenli oluyordum spiralim de var uyku 0 bana sabah tes yapıcam 😔
Ygtoglm-- yaman02 normalde düzenliydi yaklaşık 4 yıldır kullanıyorum ilk defa böyle uzun süren bişey oldu