nazligiz biz bugün gittik 23 ünde 5 aylık olacağız. Yarın 1 çk yoğurt, sonraki gün 1 yk sonraki gün ise yarım kase dedi. Sebzelerden değiştirerek çorba yap çok çok az Kaya tuzu kullan dedi. 6. Aya kadar böyle ilerleyelim 5. Ayın sonunda meyveye başlayalım şekere alışması diye ekledi. Çorbalarda sarımsak, soğan sınırsız içine zeytinyağ ekle tarhana ver dedi. 6. Ayda balık, kuzu eti, köy tavuğunu haşla suları çorbaya etini yedir öğürürse geri çekilme refleks bu dedi. Baya anlattı ben başlıcam. Kızıma da böyle gittik 3.5 yaşında yemek seçmez bin şükür maşallah sarımsak, soğana bayılır 😀