sendrom58 hevesliydi çünkü kardeşinin ilgiye bakıma muhtaç bir bebek olacağını bilmiyordu, kardeşin ne demek olduğunu da bilmiyordu, evet büyümüş ama hala kendi de bir bebek özellikle evde bebek varsa büyük cocuklar daha da bebek olur, öncelikle kardeşinin büyüyeceğini anlaması gerekiyor her zaman böyle uzanıp sağa sola bakinmayacak annesine yapışıp kalmayacak bunu anlaması gerekiyor istediği kardeş olacak onunla oyunlar oynayacak vakit geçirecek 2 ay sonra kardeşi oturmayı öğrenecek oturup oyun oynarken eşlik etmeyi deneyecek 6-7 ay sonra yürümeyi öğrenecek onunla parkta kosabilecek ona top atabilecek bunlari anlatmanız lazım, bebeği uyurken uyandırma demek yerine uyutmadan önce kardeşini uyutacagim sonra seninle boyama yapacağız gibi daha olumlu telkinlerde bulunun, şimdi kardeşin uyuyacak ben yemek yaparken bana yardım etmek ister misin, hadi birlikte çamaşır katlayalim bana eşlik et sonra oyun oynayalım kardeşin uyanınca da ben ona seninle ne kadar eglendigimizi anlatmak istiyorum olur mu falan diye yaklaşın, bu şekilde ilerlerseniz eğer mümkünse bir de uzmandan yardım alabilirseniz çok kısa sürede ilerleme kaydedersiniz bu dediklerim ilk seferinde hemen olacak şeyler değil ama 2-3 deneme sonrası biraz olsun yumuşattını göreceksiniz