beyazlisarili bende 3 yaşa doğru istiyorum çünkü o çocukla alakalı bence, ben merkezci her yaşta olabiliyorlar. 6 yaşında kıskanan bile var. Hem okula başlamadan önce onunla oynayabileceği ideal bir sürede bence ☺️ ilk çocuk okul zamanına geçtiğinde daha zorlayıcı olabilir (benim fikrim ) 😅 birde neden bilmiyorum çevremde hep araları 2-3 yaş ve çocuklar bir anda büyüyor gibi geliyor bana başkalarının çocuğu ne ara doğdu ne ara büyüdü diyorum hatta😅😅