Bebeğim dün biraz biraz öksürüyordu bugün daha arttı ama yine azdı şimdi akşam uykusuna yatırdığımdan beri on dakikada bir öksürük krizine girip uyanıyor ağlayarak. Yatmadan önce biraz sarımsaklı bal yedirdim. Terayagı pekmez yedirdim mamasını dut suyuyla yapıp içirdim başına karanfil soğan koydum daha ne yapabilirim bilmiyorum beşiğe koy ay on dakikada bir dermanım kalmadı doktora mı götürmeliyim Şuan rahatlaması için kuru öksürük var