manzaramistanbul Bu zamana kadar kızımda kimse olduğunu söylemedi hele ben nasıl farkedemedim bilmiyorum . Kestirmek şart mı 20 aylık oldu/ zor bir işlem mi.
etuerk manzaramistanbul konuşmasını etkiliyor diye biliyorum doktoruna bir danışın çoğunlukla kesiliyor çok kısa bir işlem
farelikoyunkavalcisi manzaramistanbul dişleri çok ayrıl değilse yani dişlerinin arasından uzanmıyorsa konuşmasına engel değilse işlem yapılmıyor genellikle
Lilysa manzaramistanbul benim oğlumda da var konuşmasına engel değil estetik amaçla kesilebilir dedi. Sadece dişleri ayrık olacak dedi ben de sırf diş ayrikligi için kestirmek istemedim kıyamadım. Ayrık dişlerini yerim ben onun 😁
alinmom manzaramistanbul kızım da dudak bağı var 15 aylık doktorumuz 6/7 yaşında gerek görülürse kestirebilirsiniz demişti. Dişleri ayrık genelde baba, aba, dede, nene, teh teh, babay, anni, itti der.
manzaramistanbul farelikoyunkavalcisi dişleri baya ayrık zaten biberon çürüğü de olusmus üstelik konuşması net değil yani kızım kelimesi çok çok az anlaşılmıyor bile acaba ondan mı
farelikoyunkavalcisi farelikoyunkavalcisi kısa sürede çocuk doktoruna göstermenizde fayda var şimdi ne desek yanlış yönlendirme olacak ama zor bir işlem değil diye biliyorum
manzaramistanbul Lilysa şuan bile ayrık dişleri kız çocuğu olduğu için ilerde estetik amaçlı rahatsız olur diye düşünüyorum devlette randevu alsam yaparlar mı acaba . Dişçilerde yapabiliyor mu acaba