Gldekpnci 19 aylık bebekleriniz neler yapabiliyor kıyaslama değil bilinçlenme postudur merak ettim öylesine
dertlikaval Gldekpnci anne baba dedi anneanne nene teyze emir ömer diyor her koltuğun tepesinde geziyor hopluyor zıplıyor koşuyor başka bir şey gelmedi şuan aklıma 😀
ebrarrdemmmiir Gldekpnci kızım 18 aylık akşama kadar evi talan ediyo napsın 😂 evde iki tane kedimiz var kediler kızım uyanıkken saklandıkları yerde uyuyolar kızım uyuyunca çıkıp rahatça oynama sırası onlara geliyo öyle söyleyeyim 😂😂
ipeksiiimom Gldekpnci kızım 18 aylık 20den fazla kelimesi var ama ben söyletirsem söylüyor çoğunu. Surekkli ama sürekli onunla oynamamı istiyor. Yeni gelen güncellemeler de istediği olmayınca kafasını bi yerlere vuruyor ve ağlıyor 🥹
Gldekpnci dertlikaval bizde bir tırmanma aşkı var sandalye görmesin hemen kullanıp yükseklere çıkıyo masa üstü tezgah üstü eve sığmıyor enerji tavan her zaman söylemesede kelimeleri var taklit yeteneği çok felan felan
dertlikaval Gldekpnci benim de pek aşırı kelimesi yok açıkcası ben takılmıyorum ekran görmüyor zaten doğru düzgün her çocuk bir olmuyor bu dediğim kelimeler de anne baba annenanne ve dedeyi aktif kullanıyor gerisini keyfi isterse
ebrarrdemmmiir Gldekpnci bu tırmanma aşkı bizimkinde de var ya piyano gibi ayaklı yüksek bi oyuncağı var onu taşıyo mutfağa, tezgahın oraya, onun üstüne çıkıyo ordan da tezgaha. O oyuncağını kaldırdım bu sefer kapeneden cama çıkıyo camı açıyo dışardan geçen amcalara dedee diye bağırıyo 😂😂 (giriş katta oturuyoruz camlarda korumalık var)
Gldekpnci dertlikaval bikere bile çıkarmasa kelimeden sayılıyor diye biliyorum tabi bilinçli kullanması daha önemli birden açılacak diyorlar bekliyoruz bakalım
Gldekpnci dertlikaval bu kelime olayı geçen gün parka gitmiştik orda 20 aylık bir kız vardı ve gayet iki kelimeli cümleler kuruyordu çok şaşırmıştım her çocuk farklı gerçekten
Gldekpnci ebrarrdemmmiir bizimki misafirlikte de yapıyor hayır dedikçe sinir krizi geçiriyo kime gitsek öğrendıler artık tırmanacağı şeyleri kaldırıyorlar 😀😀😀
ebrarrdemmmiir Gldekpnci bizimkide öyle ya ne zaman geçer bilmiyorum Allah kolaylık versin bütün annelere inşallah 🤲🏻 🥹🫶🏻
kibritci_kiz Gldekpnci öyleymiş valla ben de şimdi öğrendim bu post sayesinde 🤭 ikili cümleleri var anne kalk , meme istiyom, mama istiyom, baba istiyom, gol istiyom, anne burda vs en çok kullandığı kelime istiyom. Her şeyi istiyo çok talepkar 😂 istediğini vermeyince de depresyona giriyo kuytu köşelere kaçıp ağlama krizlerine giriyo 😂 çok komik bu bebeler
ebrarrdemmmiir Gldekpnci anne, baba, dede, çiçek, pisi pisi, hav hav, cik cik(kuş sesi oluyo 😂), dün babasına tamammı demiş sonra attım diyo addamı (dışarımı demek 😂) mamamı diyo sonra ayakkabıya agga diyo 😂
Gldekpnci kibritci_kiz maşallah çoğu kişide iki kelimeli cümleler yok exrta bişey yaptınız mı bunun için TV felan yok sanırım
kibritci_kiz Gldekpnci yok Tv var 1 yaşından beri izliyo maalesef. Mecbur kaldıkça açtım kış olduğu için de fazla dışarı da çıkaramadım. Aynı zamanda çok etkinlik kitabı okuduk beraber. Artık kendi getiriyo kitapları açıyor bakıyo bana gösteriyor bu ne bu ne diye her şeyi soruyo. Aynı şeyi 30 kere bu ne diye sorduğu oluyo 😂 Tv var ama hemde az da değil 1-2 saat açık kalıyo ama devamlı odaklanıp izlemiyo
kibritci_kiz ebrarrdemmmiir ay benim kızım da ayakkabıya akka diyo çok sonra anladım ayakkabı demeye çalıştığını 😂
ebrarrdemmmiir Gldekpnci hayır sadece bazen telefondan bebek şarkıları açıyorum telefonuda alamacağı yere koyuyorum şarkı dinleyip dans ediyo. Peki sizde nasıl konuşması
Gldekpnci ebrarrdemmmiir bizim 20 ye yakın kelime var onun dışında şarkılara eşlik etme ve hayvan sesleri çıkarma var örneğin kediler nasıl ses çıkartır dediğimde miyav der bunun gibi
Gldekpnci kibritci_kiz her çocuğu etkilemiyor tabiki yani ne izlediği felanda önemli kitlenip kalmıyor anladığım kadarıyla