Selam kızlar. Oğlum 3 yaşında kızım 6 aylık. Kızıma ekran göstermemek için tv açmıyorum oğlum tabletten izliyor ama. Neyse biz oğlumla şimdiye kdar çok oyun oynadık onu oyunlarla kitaplarla büyüttüm yaşına göre çok şey biliyor aslında ve artık sıkıldı hwrşeyden: ne oyuncaklarla oynuyor ne kitaplarına bakıyor. Öyle bi çaresizlik bendeki. Kızım da ekran görmesin diye tv açmıyorum şişiyorum akşama kadar. Kızıma zeka kartları gösteriyorum, 4-5 sayfalık bebek kitapları okuyorum, 5-10 dk kendi kendine takılıyor, biraz abisini izliyoruz biraz kucağımda birlikte iş yapırprız sonra bi yerde tıkanıyorum. Ay siz ne yapıyorsunuz Allah aşkına ? Eşim haftanın 2 günü evde. Ben yalnızım ve çok yoruldum bedenen değil ruhen. Bazen boş bırakınca çocukları kendimi hiç iyi hissetmiyorum/ bazen çok daralıyorum tv açmak istiyorum falan. Ay salmak mı lazım biraz bilmiyorum yaaa of