Esmadnz böyle bir şüpheniz varsa doktora götürün bence tahlil yaptırın. Çok su içme ve yiyip kilo alamama belirti ama kesin olarak da şeker diyemeyiz. Benim de kızım çok su içiyor diye doktora götürmüştüm şeker testi rica etmiştim ailede şeker hastası var mı diye sormuştu. Bizde yiyip kilo alamama durumu yok ama ailede de şeker hastası yok. Tahlillerinde de sorun çıkmadı. İlla çıkacak diye demiyorum ama temkinli olmakta fayda var. Bence bi görürüp tahlillerini yaptırın ailede şeker hastası olduğu için risk teşkil ediyor