Bsrmsl bende öyleyim canım ya 7 buçuk aylık bebeğim doğumdan sonra kaldı bu bende bebeğim uyuyo ben uyuyiyorm burda bi arkadaş banada ıhlamur ve rezeneyi aynı anda demle dedi onu yaptım getirdi baya uykumu 2 3 gün yaptım tatil girince eşimde gec yatiyo diye bıraktım benim 4 5 oluyo saat senin gene iyi 2 de yatsam erken yattım dicem ben o derece hastalık galiba buda