gokcesgoktas kızım 18 aylık olacak, kaç aydır biberonu verip beşiğinde yatırıyorum ve içerken uyuyor. Bir sıkıntı olacağını düşünmemiştim hiç. Hatta destekli uyku gibi oluyor biberon, nasıl bırakabilirim diye düşünüyorum bende. Emzikte emmiyor. Karnını doyurup yatırsamda çok ağıtla uyuyor, tavsiyesi olan varsa çok sevinirim