Bunun için psikiyatriye gittim. Adet öncesi 10 gün prozac kullanmaya başladım. Hayatı kimseye kendim dahil zehir etmemek için. Benim hormonlar anormal derecede yükseliyor. Ağlamalı hayat sorgulamalı, hep kötü bişey olacakmış gibi iç sıkıntısı, tahammülsüzlük yaşıyorum adet olunca geçiyor kendiliğinden ama öncesi 1 hafta depresyondayım. Ben de yeni kullanıyorum hapı faydası hakkında henüz deneyimim yok. Aşırı etkili ileri derece bi antidepresan değil. Zaten ilk defa bu tarz bi ilaç kullanıyorum. Gerekliyse kullanılmalı görüşündeyim. Destek alın bence sizde. Niye kendimize eziyet ediyoruz.