baharne Önce bordo tunikli fotoğrafdaki kombini yapcaktım sonra petrol takımı beğendim ama çok pahalıydı 1400 tl değmez diye düşündüm sonra lacivert elbiseyi çok beğendim onda karar kıldım 
zeynepdemrci baharne ikiside çok güzel ☺️ bayramlık uzun süredir almıyorum ben evde ne varsa giyiyorum hshdjdj yaş 26…….. 🤣
aptallarsizii baharne çok güzel güle güle giyin Bende şöyle bişey aldım aslında etek bluz aldım 2 takım ama tesettür tesettürlüyten çıkmış etek boyu inanılmaz kısa geldi 2 takımında bende eksra hemen bunu sipariş verdim
baharne zeynepdemrci bende almazdım da kızımla ilk bayramımız anı olsun diye bi kaç fotoğraf çekmek istiyorum 🫠