Gnyarknnn Benimkini profesör yaptı. Annemin kuzeni de o hastanede profesör. Sağolsun o ayarladı. Hastane ve doktor çok önemli benimki çok iltihaplıymış ameliyatım çok zor gecmiş çok şükür ki işinin ehli bi insana denk gelmişim. Ameliyat sonrası yoğun bakımda kaldım 1 gece zordu ağrım oldu biraz. Bi de hasta dolu orası hepsi ağır onların içinde olmak beni biraz yıpratmıstı. Ameliyatım zor geçtiği için gözlem amaçlı orda tuttular . Ertesi gün eve geçtim. İlk gece biraz zor sabahına daha iyi oluyosun. Kaburgalar göğsün batıyo gibi oluyo bi kaç gün. Ameliyat sonrası yediklerine dikkat et pansumanı kendin yaparsan yarayı çok ıslatma ve nasıl yapacağını öğren yarayı içten dışa doğru temizle. İlk 3 ay 5 kilo bile taşıma dediler kızım bebekti mecburen tasıdım bir ay sonra. Aklıma gelenler bunlar gözünü korkutma hiç çok zor değil