Asel_8 10 günden fazla süren kanama özürdür. Orucunuzu tutmanız gerekir. Tutamadığınız da kazasını yapmanız. Döngünüz değiştiyse.. mesela regl oldunuz. Bitti. Tam oruca başladınız 4 gün tuttunuz. Sonra tekrar kanamanız geldi. Yine özür sayılır. Yazı diliyle anlatabildim mi bilmiyorum 😅 umarım yardımcı olmuşumdur.