Kızlar merhaba
Elbisem çok güzel bir yeşil ve en ufak sorunu yoktur. İki saat kına gecemde giydim. Belden asagi arkada pelerini vardır bu da hem kiloyu gizliyor hem de daha zarif gösteriyor. İlgilenen olur mu acaba elimden çıkarmak istiyorum.
Beden 44-46 aralığı


