Myneymis 5 sene önce düğünde takılan altınlarımızla aldık, diğer türlü ev almadıktan sonra altınları asla vermeyeceğimi söyledim eşime üstüne de ekleyip aldık çok şükür ikimiz de çalışıyoruz, siz de tokiye girebilirsiniz yada ikiniz çalışıp peşinat, borçla alırsınız inşallah