14 aylık olucak önceden en azından arada ısırırdı ılı gundur her agzına aldıgında ısırıyor 10 dan berı uyumaya calısıyor ısırdıgı ıcın ben acıyor cekıyorum aglıyorum hatta parcaladı kanattı esımde bana kızıyor sen abartıyorsun dıye kızım ısırdı bagırdım agladım ıcerı gttım arkandan baktı dıyor geldı yıne ısırdı uyumak ıstıyor ama ısırıyor cok kotu ya napıcam blmıyorum canım cok yanıyor onada bagıramıyorum bagırınca guluyor ısırınca guluyor