goktugelif Vallahi bu stres beni öldürecek emziriyorum tarnusol falan kullanabilir miyiz ki ne yapabilirim
Jenniferlopet goktugelif ramazanda valla herkesin dengesi şaştı. Hamilemiyim postundan çıktım size geldim.
pyrzaslnnn47 goktugelif Ben de altı ay önce doğum yaptım doğumdan iki ay sonra düzenli adet olmaya başlamıştım ama geçen ay olmadım yani iki ay içerisinde bir kere adet olmuştum bu ayda normalde dün olmam gerekiyordu hala olmadım Acaba en hızlı ne söktürür
goktugelif Kondom kullanıyoruz ama yine de korkuyorum bu stres yüzünden adet olur olmaz kadın doğumcuya koşup sprail taktıracam
rabiaarazsu Ay kızlar bende doğumdan bu yana 8 aydır adet olmuyorum kaç gündür lekelenmeler görüyorum adetmidir anlamadım peçete kullanıyorum pedim dolmuyor bile leke gibi ramazan olduğu içinde birşey kullanmak istemiyorum birde oruç tutulmaz mı bilginiz var mı
ayran goktugelif bende 4 ay oldu doğum yapalı bugün kadın doğuma gittim yarın kan vereceğim bakalım neden olmuyor acaba :(
defnegynk goktugelif Doğumdan sonra hormon dengesi bozulduğu için adet olmuyorsunuz. 2023 Nisan ayında doğum yaptım hala düzensiz doğum kontrol hapı kullanmama rağmen düzene girmedi. Prolaktin hormonu yüksek olunca adet olmuyorsunuz. Hormon dengenize baktırın.
defnegynk Annelikdeneyimim- hayır kötü bişey değil. Emzirme döneminde artan bi hormon. Ben gittiğimde baktı hemen hormon ilacı verdi onu kullandıktan sonra tekrar kan verdim değer düşmüştü. Sonrasında adet söktürücü verdi. 4 5 ay düzenli oldum. Sonra düzen tekrar şaştı. Başka bi doktora gittim. Oda 5 kilo vermen lazım kilo arttıkça rahimde yağlanma olur dedi. Oda değerlere baktı insülin direncine falan insülin direnci yüksek çıkmıştı oda ilaç verdi. Düzenli olmasını istiyorsan Doğum kontrol hapı kullanmalısın de yazdığı ilacı kullanıyorum.
defnegynk Annelikdeneyimim- aynen gidin ben doğumdan sonra hemen hemen her ay gittim bunun bi çözümü olmalı diye. Çünkü adet olamayınca elin yüzün şişiyor sivilce çıkıyor. Halsiz mutsuz psikolojisi bozuk bişey oluyorsunuz. Kendime dert ediniyordum .
defnegynk goktugelif tam hatırlamıyorum değerim kaçtı. Sınır değerleri belli eğer o sınır içerisinde değilde doktorumuz hormon ilacı yazabilir.
defnegynk goktugelif zylnda adında bi ilaç kullanıyordum. 2 ay kullandım. Sonra oğlum ateşli havale geçirdi ona korktuğum için bi anda kesilmişti. Prolaktin hormonu baktırdığımda yeni kesilmişti.