Benim oğlum da bir yaşında . Gece memesini kestim tamamen alışkanlıktan emdiğini düşündüğüm için, 6 gün oldu ama uyanmalar henüz azalmadı ne zaman azalır acaba tecrübeli anneler.. bir kez mama veriyorum gece ama onu da doğru düzgün içmiyor sizce onu da kesmeli miyim?