Onursevdaaslan iki haftadır kullanıyoruz canım emiciliği falan çok iyi geçenlerde o kadar çiş ve kaka yaptı uyuyodu hemen alamadım taşma sızıntı hiç bişey olmamış tek eksi yönü biz 3 numara kullanıyoruz ama miniesin 3 numarası çok küçük bacak arasına iz bıralıyo oğlumun paket bittiğinde bidaha 4 numarasını alıcam