Kızlar 5 gün önce doğum yaptım 10 gün sonra kontrolüm var ama doğum yaptığım günün sabahı randevum vardı hastaneye yattığım için kontrole gidemedim ve şimdi 14 gün randevu alamıyorum hastaneye gidip sıra alsam alabilir miyim yoksa randevu gibi sıra da mı alınmıyor?