Kızlar adetim 5 gün gecikti test verdim ama gebelik var mı
gayessss hayır yok değer 0 cıkmış
gayessss negatif
gayessss yok.
myarenb yani gebe olma ihtimalim yok yükselmez gecikmem başka bişeyden gibi 🤣