Arkadaşlar selam. Ben boşanma davası actim uzaklaştırma aldım ama cok karışık bir durum.
Simdi benim evimde kocam oturuyor o evden uzaklaştırma talebinde bulunduk dun beni karakoldan cagirdilar tebligat icin ama daha onu cagirmamislar. Şimdi ben onu çağırdığiklarini nasil ogrenicem. Onu evden cikartmamiz lazim ama ona tebligat ulasti mi bilmedigimkz icin eve gidemiyoruz . Bilen anlatabilir mi