Mstfcnr bende evimi taşımayı düşünüyorum ama bebeğim 2 ay 16 günlük nasıl yapacağım bilmiyorum ev çok büyük geliyor Camlardan soğuk alıyor ve kirası aidatı çok yüksek temizliği kolay daha merkezi bi ev istiyorum bi yandan da taşınmak gözümü korkutuyor canım 😀 hem bebeğim hiç uyumuyor hem de taşınmak cidden zor ben 4,5 yıllık evliyim 5. Evim bu 😀 hiç evden yana yüzüm gülmedi