yeni_anne__ 33 günlük cok az hafif artık kahverengi lekenme oluyordu bitti bitecek derken dün gün boyu karnıma sancı giriyordu neyse sabah uyandım kanama olmus ve kırmızı renk regl mı olmuşum sizce
Sulee_ yeni_anne__ dogumdan sonra olan lohusa kanamaniz devam ediyor yani 40 gün sürer bu arada hafiflesip tekrar başlamış olabilir
glsmcmndr yeni_anne__ doğumdan sonra kanamam bitti iki hafta sonra kırk çıkmadan regl ağrısı gibi bi ağrı geldi başta öylelikle başladı 2 hafta kadar sürdü bitti sonra aylık olarak devam etti
tamamdanolmuss yeni_anne__ 37. Gün regl oldum. 35. Günde kanamam bitmişti beyaz akıntım oldu 2 gün kadar sonra 37.gün akşamında regl oldum bayağı pıhtılo kanama oldu ondan sonra her ay düzenli oldum
potter34 yeni_anne__ regl değil o hâlâ lohusa kanaması oluyorsunuz hafifleyip tekrardan normal kanama olarak başlamış 40başı da deniyor halk arasında bu duruma.
Sulee_ yeni_anne__ normaldir canım 40 gün tamamlanır sonra biter kanaman rahmin toparlanıyor çünkü şuan
yeni_anne__ glsmcmndr benimde aynı şekilde sancım oldu bir gün boyunca ara ara sonra sabahına da akıntı hissettim bakınca kanama gördüm ve kırmızı renk belimde ağrımıştı zatenn
glsmcmndr yeni_anne__ normal canım o sonra kesilir bidaha gelir kırk gün sonunda artık normal düzene girer o tabi kişiden kişiye değişebilir yanıltmak da istemem benim normale döndü