hilaluyar74_ evet 2 aylıkken deri tedti yaptık negatif çıktı. Negatif çıkınca alerji dokturmuz kan alıp delmeyelim dedi. O zaman tek şikayetimiz egzemaydı. 5.ayla birlikte kabızlık,kötü kokulu gaz ve buna bağlı huzursuzluk eklendi. Tadımlarda kızarma ve kabarmalar oluştu. Bukez kan testi verdik ve pozifit geldi.