Merve5837 Ozellikle yenidogan kiş bebekleri icin kesinlikle buhar makinesi sart diye dusunuyorum. Onceden bebegimin burnu surekli tikaniyordu. Surekli burun acmaya calisiyordum. Kac tane serum ve aparat kullanip attigimi, kac para harcadigimi anlatamam. Buhar makinesi kullanmaya basladigimdan beri gunde 1 kez serum damlatiyorum. Gercekten cihaz cok ise yariyor cok memnunum. Weewell marka kullaniyorum. Nem olcer alip odanim durumunu takip edebilirsiniz. Odanin nemi % 40-50 arasi, sicakligi da 22-24 derece arasi olmali. Buhardan once nem 25 flndi aradaki farki dusunun yani.