uykusuzanne__ 1 kg en minik boy çileklerden aldım, 1 su bardağından 2 parmak eksik elma suyu ekleyıp yarım saate yakın pişirdim en son kapatmadan 3-4 damla limon sıktım. Mınık kavanozlara koydum tek porsıyonluk gıbı. Reçel istedıkce acıp taze taze verıyorum. Çok da guzel oluyor tadı deneyin mutlaka