elisauras1826 Kızlar kızımın göbek bağı düştükten sonra böyle siyah kaldı 3 aylık olduk hala aynı geçmiyor neden acaba bilen varmı
suheyla92 elisauras1826 bizimki de oyleydi biraz elimle dokundum döküldü tertemiz oldu. Kurumuş düşmüş parcadan arta kalanlar oluyor genelde.