esranr98 kuzum günlük cam şişe süt aldım ben bir litrelik kaynattım serçe parmağımı beş on sn tutunca yakmayack kıvamda ılıttım marketlerde satılan activia yoğurtlar vsr ys probiyotikli küçük danone gibi ondan bi tatlı kaşığı ayırdım ılıysn sütten ıkı kaşık ekledim karıştırıp tenceredeki süte ekledim sonra küçük kavanozlara bölüştürdüm ağzını yarım kapatıp fırına koydm 6.7 saat sonra taş gibiydi dolaba kaldırdım