H12345 Evet bence Manuel ile asla sagmayin insanın kolu kopuyor ya. Sutinuzun azalmamasi adina sağım yapın ben tek damla gelmeyen kadar sağım yapıyordum, 15 20 dk sürüyordu ama şöyle herkesim göğsü de farklı ne dersem sizi yanıltmış olabilirim 🌸
Arkadasin dediği gibi uyku esnasında göğsünuzü vermeden asla çekinmeyin biz 2 3 kere meme reddini yendik bebeğimle ama sonra aşırı stresten bazı olaylar olmuştu sütümü kestiler el birligiyle. Ne ghzel herseyi qsip emmeye başlamıştık. 😥şimdi de 1 yaşında asla almıyor