Merhabalar benim de sorum olacak 1 yasında kızım var ek gıda dönemi zorlu geçti ve geçiyor bir kaşık veya bir parça ancak yemek verebiliyorum sürekli emiyor Allah'a şükür sütüm var hale fazla hemşerim ama ben diğer gıdaları tüketsin isitiyorum sarımsağı çok seviyor onu yerse bayıla bayıla yer