Papatya-eylul88 valla benimde kızım 12 aylık normalde sadece gece yatarken içer ama benimde acil işim olunca dışarı çıkınca mama veriyorum, aç kalmasından daha iyidir diye düşünüyorum en azından 1 2 saat idare etsin yemeğini yediririm diye, bana göre çocuğa mama vermek kötü birşey değil ki herşeyi mükemmel yapmak zorunda değiliz 💕🌼